چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین؛

حمایت حوزه صنعت از کتابخانه های عمومی، نقش مهمی در توسعه پایدار دارد

تکتاز موتور

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین در دیدار با مالک شرکت تک تاز موتور، حمایت واحدهای صنعتی از کتابخانه های عمومی را عاملی مهم در توسعه پایدار فرهنگی کشور و ارتقای کمی و کیفی خدمات کتابخانه ها عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان قزوین، جلسه ای با هدف قدردانی از زحمات شرکت فرهنگ دوست "تک تاز موتور" با حضور فاطمه محمدبیگی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین، محمدمهدی حمیدین مالک تک تاز موتور و سعید محمدخانی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان البرز، در کتابخانه عمومی دانش نصرت آباد شهرستان البرز برگزار شد. طی این جلسه ضمن صحبت در رابطه با راهکارهای توسعه فرهنگ کتابخوانی، از زحمات و حمایت های بی دریغ این شرکت از کتابخانه ها تقدیر به عمل آمد.

محمدبیگی در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت همدلی و همراهی دستگاه های مختلف برای توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور، اظهار داشت: حمایت و همراهی دستگاه های مختلف برای توسعه فرهنگی و به ویژه ارتقای سطح مطالعه مفید، از اهمیت بسیاری برخوردار است که شرکت تک تاز موتور در این زمینه از پیشگامان و دلسوزان در کشور است.

وی تاکید کرد: کتابخانه های عمومی به حمایت و همکاری سایر مجموعه ها نیاز دارند و در این زمینه واحدهای صنعتی نقش مهم تری برعهده دارند که امیدواریم با رایزنی های انجام شده و برنامه ریزی های مدونی که داریم شاهد افزایش جذب حمایت این واحدها در سال جدید  باشیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی  استان قزوین از حمایت سید حبیب فیروزآبادی مدیرعامل (بازنشسته) شرکت تک تاز موتور و محمدمهدی حمیدین مالک شرکت تک تاز موتور و دهیاری نصرت آباد که در محوطه سازی، کف سازی  و بهسازی کتابخانه عمومی دانش نصرت آباد مشارکت داشتند، قدرد انی کرد.

بازدید از محوطه کتابخانه و کمک 150 میلیون تومانی شرکت تک تاز موتور برای تکمیل پروژه محوطه سازی کتابخانه دانش نصرت آباد از دیگر نتایج این جلسه بود.

لازم به ذکر است، شرکت تک تاز موتور پیش از این مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان نیز برای تکمیل کتابخانه عمومی دانش نصرت آباد شهرستان البرز، کمک کرده است.

تک تاز موتور

حمایت حوزه صنعت از کتابخانه های عمومی، نقش مهمی در توسعه پایدار دارد

تک تاز موتور

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 2 =